min 2 månaders sover inte
min 2 månaders sover inte
Jag har testat sm och de gick lite bättre i början men nu är det total kaos igen. Han sover kortare stunder om dagarna 10-20 minuter. Och under natten är det sömn från 22-01 sen är ingen sömn alls. Det är mkt gnäll under nätterna och han somnar inte om ifall han får mat heller. Jag kommer gå in i väggen snart. Hjälp mig....
-
Norahsmamma
- Rådgivare/advisor
Re: min 2 månaders sover inte
Hej!
Jag flyttar din tråd till kategorin "Späda barn och små". Där kommer du få kanonfin hjälp
//Norahsmamma
Jag flyttar din tråd till kategorin "Späda barn och små". Där kommer du få kanonfin hjälp
//Norahsmamma
Norah
, född 110123, kurad juli 2011
Almin
, född 160521, SM från start
Almin
-
Irmasmamma
Re: min 2 månaders sover inte
Hej och välkommen hit 
Har du Barnaboken? Om inte så är mitt råd att genast skaffa och läsa på ännu mer om SM.
Hur gör du när liten vaknar upp när han inte "ska"?
Kolla in filmklippen där Anna vagnar och buffar under Sova Hela Natten-fliken (skriver på mobilen och har lite svårt att länka...)
Har ni spikat nåt tvåmånadersschema? Inspiration finns i SM-översikten under favoriter här på Späda och små.
Läs på ännu mer och återkom om och när du vill bolla vidare!

Har du Barnaboken? Om inte så är mitt råd att genast skaffa och läsa på ännu mer om SM.
Hur gör du när liten vaknar upp när han inte "ska"?
Kolla in filmklippen där Anna vagnar och buffar under Sova Hela Natten-fliken (skriver på mobilen och har lite svårt att länka...)
Har ni spikat nåt tvåmånadersschema? Inspiration finns i SM-översikten under favoriter här på Späda och små.
Läs på ännu mer och återkom om och när du vill bolla vidare!
Irma
111108, SM från 3 veckor.
Olof
131008, SM från början.
Olof