Det startade för 2-3 veckor sen, normalt har vi inte ens behövt någon ramsa, utan han somnade in utan problem, ibland kunde han ligga i en kvart och prata innan han somnade. Nu vill han plötstligt inte ligga i sängen, så fort jag har gått och stängt dörren så ställer han sig upp och börjar gråta och är ledsen, när jag går in och lägger honom på magen igen (har bara gjort det ett par gånger) så vill han att jag ska ta upp honom och vill klättra på mig och kramas, och när han väl ligger så startar det om igen. Ramsan fungerar inte, han skriker och det blir bara värre när han hör min röst, musik har inte heller fungerat :S
Det enda som har fungerar är om jag tar honom på rumpan och trycker lite, det gillar han, för efter ett par minuter så har han somnat, men så kan vi inte heller ha det, så fort jag tar bort handen börjar han gråta.. Igår la jag min rispåse (för smärtlindring) på hans rumpa och så gick jag, och han somnade!
Någon som har några tips? när jag har låtit honom skrika av sig har det tagit nästan 30 minuter innan han ger upp och somnar. Jag har försökt med ramsan men det gör det hela bara värre