Mitt stackars knappt överlevande förlag, som räddat Barnaboken från sotdöden på Bonniers bland annat, ber om att få annonsera sig
Snälla, titta in i bokshopen (förstasidan) och se en lista på bra och BILLIGA böcker att ge bort i julklapp

"Burken" - alla barn, långt upp i åren, tycker om den. Ända från fyra år :santa:

"Var inte rädd för att dö, min älskade, var rädd för att inte leva" - en samling av de bästa novellerna ur fem i förtid slaktade novellsamlingar (f d Bonniers). Inte minst äldre läsare tycker mycket om dem :santa:

"Barnaboken" - påkostad långt utöver priset, uppdaterad till 25-årsjubileet, uppskattad av andra eller t o m tredje generationen föräldrar nu - användbar från magstadiet och hela vägen fram till den unga människans självständighet :santa:

"Internationella Sova hela natten" - en litterär, lättläst, förebyggande handbok i spädbarnsvård (OCH sömnproblemlösande) :santa:

"Sanning eller konsekvens" - en livsberättelse som fängslar med sin höga igenkänningsfaktor för ensamstående mammor, förbrukade husmödrar, bedragna hustrur, försmådda mödrar, mindre milt behandlade kvinnor överlag - kunniga, starka, kompetenta och olyckliga - på temat DU ÄR INTE ENSAM :santa:
Hjälp mitt lilla förlag att överleva

Det är bra böcker, väl så goda julklappar som någonting annat och av, vågar jag påstå, långvarigt värde.
Jag ber [-o<
GOD JUL alla ni kära och TACK, på förhand TACK :santa: