Gör jag rätt..?
Vi körde kuren på våra killar i helgen som var.Det blev en tuff helg, men vi fick alla belöning guld värd.MEN igår upptäckte jag en stor knöl på halsen på en av killarna. På vårdcentralen tror de att det är en lymfkörtel som har svullnat, inget farligt alltså. Men de är oroliga för att den är lite färgad och vill då att vi ska komma.Jag har då förklarat "uppföljningsvecka" vilket ingen har hört talas om, tycker antagligen att jag är ute å cyklar..Jag har alltså tackat nej till läkar besök..Självklart är jag orolig över knölen, men killen är hur frisk och glad man någonsin kan önska sig..Så gör jag rätt...???
Mvh Pernilla
Uppföljningsvecka..Så händer detta..!!!
-
Tvillingmams
-
Gäst
-
Tvillingmams
Tack...! Vi bor ca: 3 mil utanför stan och när man har två killar också så tar det lite tid att komma iväg snabbt å lätt.Och tyvärr har inte landstinget så mycket överseende med att man har "uppföljningsvecka" så man får den tid man blir tilldelad..Men nu är det helg och på tisdag är uppföljningsveckan slut, så då kan vi försöka att fixa till ett besök..Tack ännu än gång för tips och uppmuntran...Mvh Pernilla
-
Gäst