hej!
Tror främst att du behöver lite peppning så du kan anta Attityden och fortsätta att tveklöst skjuta vargar på morgonkvisten!

Det går ju jättebra!
GRATTIS!

Känner så igen mig i ditt inlägg! Tror det var ungefär efter fjärde natten som jag började känna mig lite nedslagen och behövde peppning och tips! Kolla gärna min tråd, där jag fick och fortfarande får ovärdelig hjälp!
http://www.annawahlgren.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4799

Vi hade samma problem med vargtimmarna under några nätter i början av kuren. Dottern vaknade alldeles för tidigt och blev till slut riktigt ledsen. Jättejobbigt.

Men det tog faktiskt inte lång tid innan vår dotter började förskjuta sitt vakenpass för att slutligen vakna som tidigast 40 min innan Gomorron! Vaknar hon för tidigt serverar jag en pangramsa och oftast somnar hon om eller så lugnas hon och ligger sedan nöjd och pratar tills vi stormar in.

Mitt råd (och jag är novis, hoppas någon mer svarar dig!) är att fortsätta som du gör men att
koppla på Attityden igen!
Öva upp ramsan så den sitter som berget! Se till att sonen tar ramsan och följ hans frågor med ramsans tonläge!

Om sonen blir riktigt ledsen, dvs

KRIS

tycker jag att du ska gå in och buffa tills han lugnar sig så pass att du kan gå ut med ramsan. Man ska ju begränsa trafiken maximalt, så det gäller att inte gå in för tidigt (mitt STORA problem), men behövs det så har du ju
verktygen, buffning och solfjädern!
Nätterna av gråt är snart över! Poletten kommer att trilla ner! När du har skrämt i väg dina egna vargar så kommer sonens snart att följa efter! Min dotter gråter aldrig på natten längre och det känns fantastiskt!

Slutligen, massor av KRAMAR och peppning till er! Snart kommer ni sova allihop!