angående mammighet!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Kliarhobbyn botas prompt genom att man kliar snällt - lite lagom länge och mycket seriöst, som om barnet verkligen hade svår klåda och inte kunde klia sig själv. (Bara det
Sedan meddelar man var barnet nu måste klia mamma. "Klia där! Och där! Och mera! Och där! Hårdare! Och näsan, måste klia näsan
Ungen kommer att 1. titta på mamma med konstiga ögon, 2. tröttna på att klia mamma, 3. tänka sig för nästa gång hon beordrar kliande för egen del, eftersom hon anar följderna
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Kliarhobbyn botas prompt genom att man kliar snällt - lite lagom länge och mycket seriöst, som om barnet verkligen hade svår klåda och inte kunde klia sig själv. (Bara det ).
Sedan meddelar man var barnet nu måste klia mamma. "Klia där! Och där! Och mera! Och där! Hårdare! Och näsan, måste klia näsan Och där också! Och DÄR "
Ungen kommer att 1. titta på mamma med konstiga ögon, 2. tröttna på att klia mamma, 3. tänka sig för nästa gång hon beordrar kliande för egen del, eftersom hon anar följderna
haha! så kul! säkert mycket effektivt!!!!
Sedan meddelar man var barnet nu måste klia mamma. "Klia där! Och där! Och mera! Och där! Hårdare! Och näsan, måste klia näsan Och där också! Och DÄR "
Tack för hjälpen Anna W!
jag har som sagt fått en hel del att tänka på! tack för att du tog dej tid!
jag har skickat ett mindre gage till ditt pg. jag stöder dej gärna i kampen för barnen! du är en enastående människa!!!
kramar!/tigr
jag har skickat ett mindre gage till ditt pg. jag stöder dej gärna i kampen för barnen! du är en enastående människa!!!
kramar!/tigr
Tack för hjälpen Anna W!
jag har som sagt fått en hel del att tänka på! tack för att du tog dej tid!
kramar!/tigr
kramar!/tigr
-
Gäst