Fantastiskt

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Lollo0058

Fantastiskt

Inlägg av Lollo0058 »

Jag visste att det skulle funka, ändå blir jag förvånad :shock: . Andra natten med kuren (i vagn) är genomförd. Det var stor skilnad på natt 1 och 2. Att han tog till sig det så snabbt!? Fick dock vagna ngra gånger även i natt. Dels under den berömda vargtimmen, men även 1 gg lite tidigare...Fast då var det pga att jag började ställa frågor :oops: . Jag hade somnat så hårt :sleep: så när jag hörde Nils tjoa så började jag med dagsramsan kom på mig själv och var inte direkt övertygande...Det krävdes dock inte så många tag i vagnen och nattramsa så sov han sött igen. Vargtimmen får vi väl leva ett tag med, men vad gör väl det :lol:
Tack o tack Anna och alla ni andra. Jag har varit inne på sidan varje dag i 1 v för att förbereda mig och ta del av alla råd. Det har gett resultat, inga vargar här =;
Kram/Lollo
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Välkommen är du :D

Och vilken härlig rapport :lol:

Men, hmhm, SOV du under natt 2 :?: :!: Bara att gratulera att det gick så bra ändå :lol: Men utmana nu inte ödet - följ "bruksanvisningen" och fortsätt backa, backa :idea: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Lollo0058

Inlägg av Lollo0058 »

Nej det där med att somna var ju inte riktigt meningen :oops: , men han var ju så nöjd och sov så gott så inget kunde hålla mig vaken :sleep: Vi ska hålla oss till regelboken hädanefter. Jag ska därför just i denna stund lägga lilla Nils för 45 min luren nu kl 15:00. Tack igen :heart:
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:lol: :lol: :lol: :heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"