Tack
Har nu inhandlat lite fruktpureer och gröt att börja med om ca 2 veckor har jag tänkt.
Gud va spännande, hoppas verkligen att det går bra!
Sovpassen på dagarna är en aningen bättre.
"tjuv"testade en annan modell, under första sovpasset så när han just var på väg att vakna i första skarven (45 min) så rörde jag lite på vagnen, han somnade om direkt och sov då igenom hela 1,5 timma

jippi! Idag behövdes det inte - han skarvade inte, kanske gjorde det susen... Får se senare.
Gnället under dagarna fortsätter dock. Känns som lilleman vill så mycket mer än vad han klarar av... Kan tänka mig att den dagen han kan ta sig fram för egen maskin så blir det bättre.
Största problemet just nu är kvällsmålet...
Under dagen ger jag ju bröstet så fort han vaknat efter sina sovpass... Han är ju halvgroggy och äter då i sina hela 4-6 minuter

På kvällen är han ju vaken och då när jag halv söver honom för att ge honom mat så är det alltså på minuten, får inte vänta för lite eller för länge innan jag ger honom då blir det gallskrik.
Hur tusan ska jag göra, skulle ju så gärna vilja kunna ge honom medan han är vaken, men det fungerar ju inte...
Någon tanke någon?
Har inte spikat något schema ännu eftersom sovpassen har fungerat si och så...
På ett ungefär ser det ut så här nu...:
7 Morgon
8.30 Sova (1,5h)
10 Mat osv
12 Sova (2h)
14 Mat osv
16 Sova (1h)
17 Mat osv
18.45 påbörjar halvsövning för att få i mat... Tar allt ifrån 10min till 1 timma
ca 03 nattmål
Kan man fixa och trixa för att få till nattningen bättre?
Tack!