Hej igen, är inne på tredje dygnet med nya schemat.
ökar nappstorleken på flaskan och det känns som att lillebror får i sig mer mat än förut
Lite funderingar:

lillebror skarvar fortfarande efter 45 min (iblan redan efter 30min), det behövs visserligen bara vagnas lite, ca 1-2 min, så sover han vidare MEN.......jag vill ha bort skarvningen så att jag vet att han är nöjd och mätt.
Första målet, 07, äter han inte så bra - börjar med lite mysamning i sängen och fortsätter med ca 140 ml ersättning. sen är det verkligen totalstopp

och han är så trött så trött
Efter första luren blir han snabbt hungrig igen så jag har gett honom mat redan kl 10 och då äter han 230-250ml och är väldigt glad och nöjd.
Luren 11:30-13:30 är det lite svårare att få honom att somna, mer protester men det tar ändå bara 5 min. Men som sagt så kommer skarvningen efter ca 30 min och jag blir inte klok på VARFÖR
Sen får han mat efter luren och äter med god aptit ca 180-200ml. Inför em luren är han helt slut och han kan även skarva efter 30 min.
Mat sen vid 17 äter han med stor aptit ca 180-200ml och sedan en kvällsslurk på ca 100-120ml innan godnatt kl 19. Har även lagt in en liten lur 5 resp 20 min strax innan sex för han har varit så trött.
Nätterna har varit helt ok. Han har sovit mellan 19-02 och då har han fått mat, ammar på natten fortfarande vilket tar 20-30min, men sen har han vaknat vid 06. Detta har skett båda nätterna, visserligen har jag fått honom att somna om till 07 men det har varit en del vagning - ca 20 min.

Så det jag vill reda ut är hur jag kommer ifrån skarvarna samt hur jag ska resonera för att få honom att sova till 07. Jag gillar schemat och vill helst inte ändra i det.
Tack för råd och stöd