Välkommen även Sofias mamma!
Oj, det blev mycket att kommentera

Jag förbereder på att jag inte alltid kommenterar var och en pga tidsbrist...Men klart jag gör nu denna första vecka!
Sarisparis: Bra med plankorna, och visst får man träningsvärk! Stretcha ordentligt! Såg att du bor i Frankrike! Vilken LYX! Då kan du jogga året om utan att frysa!
Acnaib: Ja, vad är detta första veckan och allt! [-X Kom igen nu!
Fauve: Sjukdom kan man inte råda över, bara slöhet

! Så krya på dig och hoppas vi får en rapport nästa söndag!
Pluttens mamma: Bra, bra! Men
inte bra att du börjar känna dig sjuk...TROR det är halsont man ska passa sig för att träna med, men det går nog bra om det bara är lite snuva? Rätta mig någon om jag har fel! Du får känna efter själv! Mammaexpress får andra förklara, jag kan inte det!
Manfred10 Bra jobbat! Och välkommen till oss andra (mig och Tilda, någon mer?) som också vi kör sockerfri månad i januari!
Lilloppansmamma: Jättebra! Kul att det känns bra också!
LindaVega: Bra jobbat som vanligt!
Sofiapia: Bra, bra!
Tilda: som vanligt är du flitig!! Även jag stod emot sockret trots 3 STORA frestelser i veckan! Roligast var när jag lurade svärmor och placerade en kanna vatten framför min tallrik så hon inte
såg att den var TOM och låtsadestugga på äppelpaj och FORT vispade in mitt rena fat under sambons när han ätit upp! Senare kom det även fram ett fikafat och även DÅ lyckades jag låtsas och luras!!

Hon är av kategorin som INTE skulle
acceptera om jag sa rakt ut att jag hade sockerfri månad...Så då får man luras!

Är SÅ stolt att det gick att genomföra utan att hon märkte det!!
Sofies mor: Du kommer igång! Det finns mycket Yoga att köpa på DVD förresten!
Så, slutligen är det dags för min egen rapport!
Körde hårt denna första vecka för nästa vecka är en mässvecka med allt vad det innebär så jag ska vara glad om jag hinner med 3 pass då.
6 pass:
mån: intervall på motionscykel 20 min
tis: Motionscykel 1 tim + plankor
Tors: Pilatesmix 1 tim
Fre: BodyExpress Core 30 min
Lör: intervall på motionscykel 20 min
Sön: Poweryoga 45 min
Och då en sockerfri vecka som jag är mäkta stolt över! Tjoho!
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.