Barnet

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Luvisen

Barnet

Inlägg av Luvisen »

...som vände sig mot dig Anna, är det här hon?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14164603.ab

:heart: :heart: Anna, jag skickar massa värme och kramar, det kan inte vara lätt. :( :heart: :heart:
Bebispojken född 22 april 2009
Maratonkurning 26 dec 2009 - 12 feb 2010
Petite Soeur född 8 mars 2012
SM rookie
Irmasmamma

Re: Barnet

Inlägg av Irmasmamma »

Jag läste också artikeln....och grät en stilla tår för att ännu en orättvis bild av dig, Anna, ska spridas i media och ge alla kritiker vatten på sin kvarn. :cry:
En tanke till dig som mor också, måste vara tungt att gå igenom en sådan här sak med sitt barn. Ingen är perfekt och jag önskar innerligt att din dotter inte gått ut och smutskastat dig offentligt på det här viset. Måste vara tillräckligt jobbigt med såna här anklagelser ändå.

Jag tackar min lyckliga stjärna att jag får ynnesten att ta del av din kärleksfulla Barnabok, där du så generöst delar med dig av din fantastiska erfarenhet och dina geniala råd.

Har i skrivande stund en liten Irma på åtta veckor bredvid mig, som tittar nöjt och storögt när jag sitter vid datorn, nyfiken på hur världen ser ut för oss vuxna. Imorse lekte hon ensam i 20 minuter efter sin första natt med 7,5 timmars sammanhängande sömn. Njutningen är total och det tack vare dig, Anna.
Du är en ängel i mina ögon, det kan ingen ändra på!

:heart: Varma kramar Maria :heart:
Irma :heart: 111108, SM från 3 veckor.
Olof :heart: 131008, SM från början.
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Man finner inga ord!

:cry: :cry: :cry:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Anna09

Inlägg av Anna09 »

Kan bara hålla med och hoppas att Anna finner styrka så länge boken har fokus... alla stormar blåser över. Det gäller bara att orka möta vinden med sin egen sanning, sin egen tro.

Annas svar säger allt, och det är BRA skrivet!

Mer behöver inte sägas - det är ofta den som blåser mest som också trillar omkull till slut.

:heart:
//Anna
Mamma till Ester - :heart: född feb 09, kvällsmålskurad juni 09
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"