Vår älskade son Leon 10 månader har svarat jättebra på metoden, inte så konstigt kanske med tanke på hur länge han har haft överlevnadsångest!! Redan 3:e natten så sov han 11 timmar i ett svep! Och hans kinder blev så fint rosenröda
Nu till frågorna:
Jag märkte för två dagar sedan att solfjädern inte riktigt "tog" på honom och beslutade då att det är bäst att göra den ordentligt på en gång. Och det har jag nu gjort sen igår men jag har så svårt att avgöra när jag ska sluta. Han känns lugn i kroppen men sättet han pratar på, lite argt som om han "skäller" lite på mig..Han är lugn på rösten ibland men sen låter han lite arg igen gör att jag tänker att jag ska vänta tills han blir helt lugn på rösten...gör jag rätt då?
Angående hans dags lurar..jag har inte riktigt fått till dom men jag vet att det kan ta lite tid innan dom sitter som dom ska. Han brukar somna efter ca 20 min. Det jag undrar är när jag kan ändra på dags lurarna? Jag skulle vilja ha bara en lite längre dags lur på 2 tim. Nu har han 45 min på morgonen och 1.5 timme på eftermiddagen. Måste jag vänta med att ändra på dom tills dom verkligen sitter?
Med vänlig hälsning! /Tina