Det här är ofattbart. Det har gått mycket lättare än vi hade föreställt oss. Första natten tog det 30 min. Han sov fr 21.00 till 01.00.

Jag hade tidigare angett fel tider då han brukar vakna till på natten (02.00).
Han vaknar alltid vid 01.00-01.30. Pappa gick in 4ggr med tillrättaläggning, kort buffning och ramsa ut. Det här var han inte van vid, att vi pratar på natten. Tidigare blev han buffad tills han somnade om. Men chockad blev vi båda när han tog emot ramsan

. Han blev lugn efter ca 15 min och somnade sen från 03.30 till 07.25.
Hela dagen går finfint enligt schemat. Vid 19.00 blir liillen så trööttt och gring. Vi tog till alla medel för att han skulle äta inför natten. 20.00 var han i säng.

På 15 minuter, efter gråt och ledsamhet, somnar han. Han vaknar, vaknar just nu medans jag faktist skriver och är mkt ledsen. Det har gått 1½ h sen han somnade. Jag hör att pappa är där och han ramsar x4...väntar...kommer han och ta det??? Jag går på helspänn nu och kan inte slappna av.
Jag växlar några ord m pappa. Han har ej buffat, bara tillrätta lagt honom och ut m ramsan. Nu har det gått ca 20 minuter och det är tyst. Jag går och väntar på bakslaget....det låter jette konstigt...
Pappan tar fyra första nätterna och jag backar upp honom.Han ä den som är mest saklig just nu. Mina krafter har blivit så utbrända under så många månader att de finns helt enkelt inte.
Levis Mamma