Jag har en kille på snart 16 månader som vi har kurat sen i januari.
Det har fungerat väldigt bra! Lite fnurror då och då men inga större bekymmer.
Men nu har vi verkligen kört fast riktigt ordentligt och jag ha ingen aning om hur vi ska komma ur detta..
Snälla hjälp oss för just nu står vi helt handfallna!
Det var middagsluren som började krångla. Till att börja med så sov han bara 30-45 min innan han vaknade. Jag ramsade då i hopp om att han skulle somna om igen vilket han inte gjorde. Istället slutade det alltid med hysteriskt skrik tills det verkligen var tid att stiga upp.
I en vecka nu har har inte velat gå och lägga sig alls vid middagsluren utan blir ledsen så fort vi kommer in i rummet.
Jag lägger ner honom och ramsar ut och ramsar svar till honom när jag tycket att han frågar. Men till ingen framgång!
Han är på benen med en gång och skriker för full hals ända tills det är dags att gå upp 1,5 h timma senare! Han struntar helt i ramsan och skriker i hysteri!
Jag tycker att detta är väldigt jobbigt och har ingen aning om hur jag ska komma ur det!
I och med att han aldrig somnar så känns det som att han vet att han får komma upp till slut.
Idag gav jag mig sjutton på att han skulle somna iaf. I två timmar höll vi på sedan var vi lika slut båda två och han var ännu mer ledsen!
Är rädd att detta ska påvärka hans läggning på kvällen som än så länge fungerar. Att han ska börja tycka att sängen är något obehagligt! Vi kör stenhårt på skrattet till go nattet och han har aldrig somnat i våran famn eller liknande.
Har ingen aning om vad som hänt.
I går vid nattningen så blev han också ledsen men inte förräns jag va utanför och en bit in på ramsan.
Hur i hela friden ska vi komma ur dettta? Vissa dagar känns det bara som att jag vill strunta i alltihopa men jag är väldigt envis/tjurskallig och ger mig sällan.
Snälla hjälp oss!
Hans schema lyder som följer:
7.30 God morgon
7.45 Frukost
11.30 Lunch
12.15-14.00 Sova
14.30 Mellanmål
16.45 Middag
19.00 Kvällsmål
19.45 God Natt