Helvändning på en dag

Pricken745

Re: Helvändning på en dag

Inlägg av Pricken745 »

Tack för svaret:)

Natten gick väl ok........hon vaknade vid 230 och skrek vartannat med ramsor 1 ca en timme och sov sedan till morgonen.

Nu har vi lagt henne och hon har än inte skrikit som igår....... och är tystare i perioder.

Nu undrar jag om jag ska köra med bekräftelseramsa när hon tystnat ......gjorde det i går kväll och inatt och ikväll....vilket resulterar i att när hon väl tystnat så börjar hon skrika igen.....

Hon kan ju det här med ramsor ...... som sagt strulet började helt plötsligt en kväll för fyra dagar sedan och fram tills dess har hon sovit hur bra som helst.

kramar igen och tack på förhand
Pricken
Mamma till
:heart: prinsessa nr 1 Född 16/3-2009 (38+3) :heart:
:heart: prinsessa nr 2 Född 24/1-2011 (39+3) :heart:
Pricken745

Inlägg av Pricken745 »

Alltså jag är helt förvärad och känner mig hemsk.....lillen somnade på 25 minuter och var aldrig hysterisk .....gick in för att kolla henne 1 timme efter att hon somnat och då ligger hon i kräk igen....hade kräkts jätte mycket........vad är det som försigår??? Det här kan väl inte vara vanligt att en liten tjej gör så att hon kräks :( Känner mig hemsk hemsk hemsk

Har nu fått dushca av henne och bädda hennes säng och lägga henne igen......men nu börjar jag att tveka ordentlig med vad vi ska göra med läggningarna.......

Hjälp säger jag bara
Pricken
Mamma till
:heart: prinsessa nr 1 Född 16/3-2009 (38+3) :heart:
:heart: prinsessa nr 2 Född 24/1-2011 (39+3) :heart:
miniz

Inlägg av miniz »

Hur gàr det för er?

Kram.
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"