Fortsätter på min gamla tråd trots att Wille nu är 18 mån och sömnfnurror har uppstått.
Han vaknar o sätter sig upp i sängen, gallskriker... Min attityd har inte varit den bästa det vet jag. Har ramsat, spelat musik o buffat.
Det verkar bli värre av att gå in i rummet överhuvudtaget.
Tror det är dags för en liten minikur.. Har läst på forumet men är lite tveksam trots allt.
Att buffa är en omöjlighet med en stor kille som Wille likaså solfjädern.. Eller har jag fel, använder ni dessa verktyg på de större? han rullar, sliter sig ur mina händer o blir om än mer upprörd.
Läste i ett forum att man ska gå in vid första pip första natten o lägga tillrätta o sedan ramsa ut o sedan fortsätta så natt 1. Sen enligt SHN natt 2 mm.. Men när jag tillrättalagt o ramsat ut lär inte W tystna utan protestera.. Ska jag då avvakta o sedan gå in o lägga till rätta efter en stund med ramsa ut.. Pust jag är så ringrostig eller snarare okunnig då W har följt BBboken från början..
Tips mottages gärna till vår förtrotskille som dessutom ska bli storebror till hösten. Vill ju att han ska föregå med gott föredöme till sitt nya syskon o visa att i vår familj där sover man minsann om nätterna...
Tack på förhand!