I natt såg det ut ungefär likadant, men jag vagnade nog betydligt mindre än vad maken gjorde. (vagnar mellan 10-30 sek/ggn, tills han slappnar av) Killen klämnde tom in 30 min sämn mellan kl 2 och 2.30. Sedan var det lite jobbigt, men han skrek aldrig upp sig ordentligt..
Gav förresten nappen när det var mest kritiskt, och det lugnade honom så att han somnade en stund. Men det kanske man inte skall göra? (Hittade inget om det i barnaboken..) Han somnar in ett par minuter mellan vagningarna, men vaknar upp med ett ryck när han kommer ihåg att han var hungrig.... Överlevnadsångesten som gör sig påmind förmodar jag?
Han är mätt och belåten när han lägger sig, och det är helt omöjligt att proppa i honom mer (han bara skriker och spottar och fräser till slut), men likväl vaknar han om fyra timmar. Det är som om han följer dagschemat även på natten.

(Dagsschemat har föresten funkat riktigt bra sedan jag lade alla dagssömner ut.)
När jag väl gav honom flaskan kl 4 i morse så var han nog verkligen hungrig. Han riktigt kastade sig över flaskan. (Skar i hjärtat på mej!) Sedan sov han som en stock fram till 7 (inge gnöl i vargtimmen), varefter jag fick påminna honom om att morgonen börjar kl 8 i det här huset.
Så nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra! Skall jag fortsätta köra på, eller glömma hela grejer och prova på nytt om några veckor? Han ÄR hungrig när han vaknar på natten, men det går inte att få i honom mer mat på dagen. Har verkligen fokuserat på den biten för att dagen skall bli fullmatad! Killen klämmer i sig 160 ml från flaskan plus amningen före han lägger sig! (har förstått att det är enormt mycket!)