Fjärde kurnatten är avklarad

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Gossebarnsmamman

Fjärde kurnatten är avklarad

Inlägg av Gossebarnsmamman »

Tänk att man kan vara så här glad och lättad.

Allt blir bara bättre och bättre! \:D/ Det har blivit en liten sammanfattning efter varje natt här på forumet och nu kan jag ju verkligen se vilka otroliga framsteg som gjorts. Inatt vaknade prinsen bara två gånger och behövde en ramsa. En av gångerna lät han lite väl frågande och jag kikade in i rummet. Då ligger han längst ner under täcket och får väl ingen luft stackarn. Jag rör honom inte utan bara viker upp täcket så att hans huvud kommer fram. Han blir tyst och sover vidare.

Två gånger till hör jag honom inatt men behöver inte ge honom någon ramsa. Han fixar det alldeles själv! :) Detta ska jämföras med våra 20 trafikbesök per natt hos honom innan vi började kura... Så för oss är detta en sån otrolig skillnad som vi knappt vågade hoppas på innan. Nu ska vi hålla i och jobba vidare, tro på sonen och börja njuta av livet.

Ännu en gång, Tack Anna!!!

Kram Gossebarnsmamman

ps...
Funderade på att lyfta upp mitt förra inlägg och skriva detta där, men hur skulle man gjort då?
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D GRATTIS och PRIS OCH BERÖM :lol:

Underbart. Jag blir så glad :!: För att inte tala om vad lilla älsklingen blir :lol:

Läs stadigt på för fortsatt klarhet och entusiasm :wink:

För att flytta upp saker svarar man bara sig själv, så att säga, på gamla tråden, och vips, blir den rykande aktuell :D
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"