Jag har så bra grej som jag måste dela med mig av som ett litet tips. Kankse gör alla andra med såhär, vad vet jag, bra är det ivf.
Det hela började i mataffären, som vanligtvis brukar vara ett jättekul ställe. Jag var trött, hungrig, sur, röksugen och arg 8) 8) På väg in lyssnade jag bara med ett halvt öra på vad Clst sa, och råkade säga ja till att köpa en jättestor traktor i plast :^o
Där fick jag för det halva örat. Nu fanns det dock ingen som helst ekonomisk möjlighet att genomföra det. Och besöket i affären urtartade mer och mer.
Jag tänkte att det skulle vara bra med en rewind-knapp på livet. Så kom jag på att det finns det ju. Så jag sa KOM VI GÖR OM DET!
Så vi packde in alla varor på hyllorna igen, satte tillbaka korgen och gick ut ur affären och började om
Sen har det hängt med, när allt bara blir fel eller man missförstår varandra så säger man "vi gör om". Så gör man det. Jättebra vid trots för äldre barn, när dom egentligen inte alls vill sätta sig på tvären, så kan man rädda dom med deras heder i behåll och bara göra om - vad det nu var man gjorde.