snälla Anna läs

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
maria1984

snälla Anna läs

Inlägg av maria1984 »

Efter ditt pekfinger så är nu nappen borta på dagen också (förutom i bilen)
nu skulle jag villja ha hjälp med nätterna denna helgen eftersom jag har varigt aldeles för velig för min son och bara krånglat.

Vi tog bort nappen (på natten) i förrgår och han har sovit jättebra fram till 4 på morgonen. Eftersom han bara är 3 månader och en vecka så har jag då börjat tveka för jag tror han är hungrig. och tagit honom till oss och ammat.

Nu skulle jag villja fråga Anna några saker.
1. Eftersom han inte sover dåligt förrän på vargtimmen så undrar jag om vi ska köra en riktig sova hela natten kur med ramsa eller bara vagna som det står i barnaboken???

Nu har han legat i sin säng i sitt rum men jag tycker det tar längre tid att buffa så jag funderar på vagnen men den känns så trång.

2. om jag vagnar honom, när vänjer jag honom vid sängen då

3. tror du han behöver äta, hans natt är från kl 19:30 till 07:00 alltså sista målet vid 19:00 och i så fall när ska jag ställa kloickan vid 3:00 eller ska jag ge han vid 22.
tack för att du bryr dig
maria

Denna frågan skrev jag i går och skulle villja ha fler svar
natten blev så här
tog upp honom kl 22 och ammade honom så att jag skulle kunna stå på mig senare på natten men tror du han behöver äta igentligen.
sen undrar jag fortafarande om han är för liten för ramsan. han lyssnar ju inte på den (fasst det är andra natten)
snälla svara på mina frågor ovan
kramisar
maria
maria1984

Inlägg av maria1984 »

glömmde skriva att han efter att jag hade ammat vaknade kl 02 0ch 05 båda gångerna jätteledsen och jag vagnade och ramsade gjorde jag rätt
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"