hur gör man ?

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
hur l?nge till ????

hur gör man ?

Inlägg av hur l?nge till ???? »

lille rasmus och har sedan född han (20050610) inte sovit längre än två timmar i stöten och dessa gånger är dessvärre lätträknade på en hand. Nu börjar vi (mamma 0ch pappa) bli smått förtvivlade. För att Rasmus överhuvudtaget ska kunna somna så måste liggunderlaget vara i rörelse, vagnen eller sängen som är klädd med "vyssanro" tassar. Efter 20-45 minuters sömn är han vaken och för att få tillbaks honom till sömnens värld är det bara till att "vagna" och så håller vi på dag som natt och nu känner jag att det måste få ett slut. Har inte läst shn-kuren, men är nu så desperat att jag tar till vad som helst. Hur gör man :?:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:idea: Man beställer SHN-boken och läser på och övar upp verktygen. Därefter kör man igång och räddar hela familjen från "sömnterrorn" :D !
lillan

Inlägg av lillan »

Hej!
Jag skulle rekommendera att köpa SHN-boken som har en mycket bra DVD där AW visar hur det går till...SUVERÄNT!

+ LÄS allt som står om Kuren här på forumet, känn efter om det är eran grej, läs ännu mera, ladda och få igång en attityd utan dess like, sen ´kör ni igång, vi finns här för flera frågor...

Jag är ingen expert, men det finns många fler här på forumet som är helt underbara och kan svara på dina frågor... :D

Välkommen ska du vara!!!!

mvh lillan
Stolt trebarnsmamma till flicka f?dd -95, pojk f?dd -97 och hemma med lillan f?dd 05-05-05
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"