Känner igen det där enorma trycket

Därför önskade jag mig speciellt att in i det sista slippa värkstimulerande dropp denna gång. Hm. Det var bara det att denna gång tog det en och en halv timme från 4 cm till 6. Och sedan tyckte barnmorskan att jag skulle gå och kissa om jag inte gjort det så det gjorde jag. Där trodde jag mig känna en krystvärk men trodde att jag hade fel och eftersom jag bara var öppen 6 cm så jag sa inget om det till bm. Jag lade mig igen efter toalettbesöket och när hon hade kollat att bäbisen mådde bra gick hon ut och sa att hon skulle komma tillbaka om 45 minuter. Så fort hon klev ut genom dörren fick jag jordens starkaste krystvärk som absolut inte på ngt sätt gick att smyga sig igenom och med denna forsade vattnet ur mig och jag trodde bäbisen skulle komma ut på stört, jag kände hur hon åkte bra långt ner. Jag skrek till min man i panik att "DET ÄR VATTNET!!! BÄBISEN KOMMER!!!" Han sprang ut efter bm och tjugo minuter senare var hon ute. Jag hade fullt sjå med att komma ihåg att andas överhuvudtaget pga det enorma trycket men lyckades tack vare min man som fick påminna mig. Jag kunde inte alls bröla och stånka lite lagom, det gick bara inte att hålla emot och skrek gjorde jag

Stort grattis ännu en gång. Hoppas ni har det underbart tillsammans.

/Nimrah