Oj vad han sover!

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
Alexandra
Kontakt:

Oj vad han sover!

Inlägg av Alexandra »

"Jag har gjort som du sa" sa min nyblivna-mamma kompis på telefon alldeles nyss "Jag matar, rapar, matar, byter, pratar och matar från andra bröstet med... och Oj vad han sover!" :shock:
En väninna jag försökt övertala att införskaffa Barnaboken sen i somras men det har inte blivit av :? . Så jag har gjort vad jag kunnat, med små råd och tips... Blev bara så lycklig att höra att hon lyssnat och tagit till sig :wink:
Nu är ju för all del lille bäbisen bara 5dgr gammal :D så vi får väl se hur det går!! och om inte hon köper Barnaboken nu så kommer jag göra det åt henne!!
:idea: SPREAD THE WORD :wink: :!:

Förresten, varför kan man bara köpa Sovahelanatten-boken här?? och inte Barnaboken oxå???
4 barns mor, 03, 06, 07 & 09
En tös, tre grabbar.
Barnaboken på mitt nattduksbord!
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Underbart att höra :D Tack för hjälpen - till framför allt lilla barnet :wink: :lol:

Sova hela natten har jag gett ut på eget förlag, dvs själv. Men den finns också i somliga bokhandlar som beställt hem den därför att folk frågat efter den.

Barnaboken är utgiven av Bonnier Carlsen och ska finnas tillgänglig "överallt", distribuerad av förlaget.

Mommo - kärlek på liv och död finns inte att få tag i ute i handeln längre. När den försvann köpte jag hem ett stort antal ex från det förlaget (Sellin & Partner) för att själv kunna tillmötesgå intresserade.

Ja, en djungel är det :shock: :roll: Böcker har blivit köp, slit och släng-artiklar och säsongvaror. Barnaboken ska ju finnas jämt, så att säga, men bokhandeln tar inte länge automatiskt åter hem en bok som sålt slut. Det måste förligga efterfrågan. Därför - fråga efter den, tjata :idea: :lol: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
br

Inlägg av br »

ang mommo så har jag precis beställt den från www.adlibris.se

De har tagit betalt för den så jag hoppas att de levererar!
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"