nu behöver vi hjälp. Ingenting funkar...
Läget är följande:
Vi har följt shemat i över en månad (på en månad har jag avvikit 4 gånger annars har vi följt det med marginalkvart ). Ungefär 2 dagslurar/dag fungerar men under dom andra vaknar hon upp efter 45 min och har ofta svårt att somna om. Vi vagnar. På kvällen somnar hon oftast bra - sover till ca 2-tiden då hon vaknar och gråter. Hon somnar (oftast) fort om då vi buffar. Sen vaknar hon vid 4-tiden. Samma sak - vi buffar. MEN vid 5-tiden är hon riktit arg. OM vi låter henne vara övergår ilskan till att hon blir ledsen OCH Då vi buffar blir hon ännu argare och kan inte somna om?? Vad skall vi göra. Vi har morgon kl 6. Ibland får vi henne att somna om - men ibland inte. Känns jobbigt.
All min motivation och attityd är som bortblåst. Känner mig SÅ trött och ledsen (ok - jag vet att detta inte är rätt ställe att beklaga sig på men det är besvärligt) Idag har också varit en konstig dag. Jag var enormt trött efter natten så när tjejen vägrade somna om 5-tiden orkade jag inte.. Jag gjorde morgon en halv timme tidigare. Sen idag på dagen när jag väckte henne var hon helt trött. hon åt lite men somna bara om hela tiden. Jag tänkte att jag låter henne sova.. DETTA sluta i att hon sov i 6timmar!!! (Jag väckte två gånger - men hon var helt enkelt såå trött) Vad skall jag göra
Summan av allt detta:
Vi har hållit på med schema i en månad. Tjejen har sovit EN natt utan att vi behövt ingripa. Dagslurarna krånglar och mamman är trött