Välkommen är du, om jag inte sagt det förut
Tack för att du tar upp ämnet spädbarnsvaccinationer. Hur infekterat det ämnet är förstår man, om inte förr, om och när man på BVC försöker skjuta på vaccinationsprogrammet tills barnet blivit äldre och hunnit utveckla ett någorlunda naturligt immunförsvar (kring 2 år). Då blir man ofta nog på ren svenska hotad
helamig skrev:Hur prestige, makt och pengar verkar styra mer än kärlek, sanning och omsorg.
En inte helt obefogad misstanke, tyvärr. Ingenting är heligt längre. Inte ens de små barnen

För att inte säga allra minst de små barnen
VD:n för Novartis i Schweiz till exempel, en av världens största vaccintillverkare, har en årsinkomst av nästan en miljon kronor om DAGEN.
Några klipp ur februarikrönikan:

*--- min första artikel i ämnet, ”J’accuse”, om hur läkarna drogar späda barn --- Det är 30 år sedan. Sedan dess har vi fått allt fler och allt tidigare vaccinationspåbud, en explosion av autism bland små barn och x antal bokstavssjukdomar som alla ska ”behandlas” med amfetaminbaserade läke(?)medel.*

*--- min lille son, som var yngst och den av de små som senast blivit vaccinerad mot bl a difteri, dog tre år och tio månader gammal – i difteri.*

*--- Intressant är att PSD försvann så gott som helt i Japan när man beslöt att inte vaccinera barn under två års ålder.*

"--- Så varför har statistiken gått ner så påtagligt sedan man mörkade vaccinfaran och gav det hastigt påbjudna ryggläget ”äran” för denna nedgång?*
Det är frågor man måste ställa sig. Här och nu, om någonsin och någonstans, behövs ljus och skärskådan av det som KAN komma att bli en skandal i klass med tvångssteriliseringarna och tvångslobotomeringarna på sin tid.
helamig skrev:Jag känner definitivt att jag måste tänka själv och fatta mina egna/våra beslut.
Det är enda vägen. Gudskelov ligger den öppen numera tack vare Internet.

Här är den kanske bästa dokumentärfilmen i saken:
http://www.esoterictube.com/vaccine-nation.html

O:)