(Ja, jag vet att det är fel forum...)
EFTERLYSNING - Gamla foton på Anna
-
Lillamolntuss
EFTERLYSNING - Gamla foton på Anna
Läser Mommo och det skulle va kul å se lite gamla foton på Anna... har letat på nätet men hittar inget... 
Flicka
maj -04 (kurad jan -05), Pojke
mars-07 (okurad, men standardmodellad)
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Kara nan
Jag har parmar och ater parmar med tidningsklipp darhemma som snalla manniskor gjort i ordning och dar finns bilder fran min s k debut i offentligheten 1977 och framat. Du far val gora studiebesok i Gastsjon
Men fran sjalva ungdomen ar det magert, och barndomen i princip ickeexisterande. Mina omma (
) foraldrar var inte sa sarskilt dokumenterande, om man sager 
Men fran sjalva ungdomen ar det magert, och barndomen i princip ickeexisterande. Mina omma (
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
Lillamolntuss
Ha! Säger bara - Lilla snigel, pa-sa-dig!
För nyfNikenheten minskar knappast med antalet sidor jag läser. Är på sidan 276 nu. En vacker dag står jag där och knackar på dörren! Borde dock läsa mindre av din bok och mer av nationalekonomi. Man ska ju klara tentor åxå...
Flicka
-
annawahlgren
Skicka mig ett kort dar du skriker BILD, lilla molntuss, till AW, Gastsjon, 840 64 Kalarne (prickar over forsta a:et), sa ska jag frojdeligen oversanda en vacker gammal bild som nagon varit snall och gjort papperskopia pa fran en antologi, och som forestaller Anna med tva av barnen ar 1971. Dar ar jag alltsa inte trettio fyllda, sag ut som arton (
-
Lillamolntuss
Hallå där! Snuva mig inte på pärmar efter pärmar nu, va?
Kanske kan du flörta lite med dom där super-webmastrarna som gjort en sån fantastisk proffsig hemsida åt dig? Dom kan säkert plätt-lätt skanna in det du har (eller delar av det) och lägga ut på sidan...!
Och garanterat är det inte bara jag som blir helt glad då!
Kanske kan du flörta lite med dom där super-webmastrarna som gjort en sån fantastisk proffsig hemsida åt dig? Dom kan säkert plätt-lätt skanna in det du har (eller delar av det) och lägga ut på sidan...!
Och garanterat är det inte bara jag som blir helt glad då!
Flicka
-
annawahlgren
-
annawahlgren
Den dar bilden som jag tankte skicka dig, lilla molntuss, har jag pa vaggen darhemma - for de vackra barnens skull, givetvis, men ocksa for att jag sjalv ar ratt snygg pa den...
Sa jag tror ni forstar min tvekan
Hege, laste du pa Katerinatraden om sockrets nodvandighet for hjarnan
Kramar till er, smickrare dar
Vad - socker bra för hjärnan? Ja, en liten energikick kan man ju få av socker, men bra för hjärnan - nääh, det tror jag inte. Socker ger mätthetskänsla, och berövar kroppen på nyttiga ämnen. Och är det någon som behöver nyttiga ämnen, så är det ju dom sm¨å barnen i nevrologisk utveckling. Hysteriska ska man ju förstås inte bli, men den sötade gröten skulle jag inte ge mitt barn varje dag. Vad innehåller den mer än socker som inte är bra?