Ja, helt otroligt dyrt!
Jag kollade ju från idag och då sa SJ den summan så jag blev faktiskt lite chockad, det ska ju bli billigare ju tidigare man är ute... eller det brukar åtminstonde vara så.
[/b]
Min värld blev underbar dagen då du kom - Isabelle 2008-06-12. Finaste!
Och livet förgylldes ytterligare med er - Molly och Ida 2011-09-06.
Men då tycker jag vi säger som så: 91 dagar innan så har vi ett litet möte här på tråden och kommer fram till nåt bra. Det är ju som sagt roligt om man kan sitta hela gänget.
Men en liten lista so far då. Så kan vi fylla på allt eftersom. (Jag VET att det är tidigt...)
Tåg från Stockholm:
Fanny83
Bluna
Elle
(Om man går in på SJ nu verkar det dock bara som att det finns natt-tåg från stockholm, men sånt där kan ju ändras.)
Fanny, mamma till världens bästa Charlie, född april 2009.
Då, vid vår 91-dagar-före-konferens, måste jag vara med och förbeställa biljetter till kurmammorna, vilka de nu blir 8) med bebisar i familjevagn Så att inte DE blir ruinerade. På samma tåg är ju suveränast.
Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Hur gammalt ska lilla skräpet vara? Om allt går som planerat kommer jag att ha en månadsgammal som kan behöva vagnas över första nattmålet...Dock tror jag mig om att kunna klara det själv, men vill gärna till Gastsjön, har aldrig varit där.
ja, jag hade tänkt använda mig av makens SASpoäng men om alla andra skall åka tåg...Då vill ju inte jag vara miljöbov själv
Detta skall bli sjukt kul! Och ännu mer lärorikt!!!
Kram
Vetgiriga semlan Dag
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008 Ingrid som kan själv! 090826 http://dahlin.bloggproffs.se