Nordvästskåningar!
-
gladamamman
Hej gladamamman
!
Klart du FÅR
\:D/
- och klart du vågar
Vi är så trevliga hela bunten så. Vi var inte så många - 3 familjer bara - ena familjen var upptagen med att forsla hem liten nyföding till ivrigt väntande storasyskon - föreställer jag mig.
Men vi tar snart en omgång till, tror jag. Det är så lätt och behändigt att vara där. Och ses så länge som man har lust till.
Ses då

Klart du FÅR
Men vi tar snart en omgång till, tror jag. Det är så lätt och behändigt att vara där. Och ses så länge som man har lust till.
Ses då
Mamma till Stora guldklimpen född april -04
& Lilltufsan född feb -06 
En höstdate kanske...
Susanne* kommer upp på tisdag, så det kunde ju vara kul med en liten date, om någon är intresserad.
Förslag, vid ok väder:
HEMBYGDSPARKEN TISDAG 3 NOVEMBER
Skulle vädret vara superrisigt kan man alltid ses hos mig, eller på Lokmuséet - är ju också kul...
Intresserade?
Susanne* kommer upp på tisdag, så det kunde ju vara kul med en liten date, om någon är intresserad.
Förslag, vid ok väder:
HEMBYGDSPARKEN TISDAG 3 NOVEMBER
Skulle vädret vara superrisigt kan man alltid ses hos mig, eller på Lokmuséet - är ju också kul...
Intresserade?
Tja, förslag? Vi ska vara på gympa kl 17 och innan dess behöver väl barnen få i sig lite middag, men allt dessförinnan funkar fint med mig. Jag ville inte skriva någon tid eftersom jag är helt flexibel. Har varken bebisar eller timslång körning att fundera över, så jag överlåter tidsönskemålen, helt enkelt 
Äsch, inga önskemål... Vad sägs då om detta:
\:D/ HEMBYGDSPARKEN IMORGON KL 13 \:D/
Så hinner man äta och ha sig först och ses därefter. Hur funkar det för goa småfolk som sover och har sig? Det utlovas regnfritt. Jag hoppas att det stämmer. Skulle det vara risigt kan vi väl ses här hemma istället, vet jag. Och ha lite mysigt inomhuspyssel. Vad sägs???
\:D/ HEMBYGDSPARKEN IMORGON KL 13 \:D/
Så hinner man äta och ha sig först och ses därefter. Hur funkar det för goa småfolk som sover och har sig? Det utlovas regnfritt. Jag hoppas att det stämmer. Skulle det vara risigt kan vi väl ses här hemma istället, vet jag. Och ha lite mysigt inomhuspyssel. Vad sägs???
Hembygdsparken kl. 13 funkar fint för oss. Vi kommer bara lite senare för vi ska lämna Emil på kyrkis som börjar 13.00 innan vi anländer.
Något regn ska det inte bli så det går ju bra att var ute, mulet men ganska varmt 5-6 grader. 8)
Ses i morrn.
Kram Susan
Något regn ska det inte bli så det går ju bra att var ute, mulet men ganska varmt 5-6 grader. 8)
Ses i morrn.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
-
Johanna, ?ngelholm
-
Johanna, ?ngelholm
Ja det var verkligen jätteroligt att få träffa både nya och gamla vänner. Härliga glada barn har vi allihopa och det värmer i hjärtat en gråmulen dag som idag när man ser dem skutta runt och leka tillsammans.
Jag har volterna på film! Susanne* jag mailar dem när vi fört över dem till datorn.
Sigge och Mika somnade så gott i bilen hem och jag fick lyssna på Mamma Mu i lugn och ro.
Kram Susan
Jag har volterna på film! Susanne* jag mailar dem när vi fört över dem till datorn.
Sigge och Mika somnade så gott i bilen hem och jag fick lyssna på Mamma Mu i lugn och ro.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!