Vad kan jag säga, tack för möjligheten att detta forum finnns. Är inne och smyg läser ofta & tänker på alla som kämpar på för en lugn sömn.
Det var ett litet tag sedan jag skrev men sedan kurtiden har allt gått så bra för oss, lilla V har sovit jättebra ochh vi har aldrig lagt ner våra rutiner eller ramsan. Den är vår bibel även om den inte används så ofta längre mer än vid läggning. Är så tacksam för Anna och ni alla som oförtrutet hjälper oss vilsna föräldrar
Ett litet problem med våra fina nätter började för ca 2 veckor sedan i samband med att Viggo opererades för brock i ljumsken. Efter operationen så var v lite orolig vilket gjorde att middagssömnen samt nätterna blev lite oroliga, vilket är förståligt. Lilleman började vakna någon gång per natt & fråga efter välling. Tyvärr slarvade vi & gav efter, gav honom välling dessa gånger
Jag urskuldrade mig med att jag tyckte synd om honom efter operationen
Jag är så besviken på mig själv över att jag slarvade & vet igentligen att jag måste köra en liten mini kur men är osäker på hur jag ska lägga upp den.
Samt är det så skönt att få prata lite med er igen och få lite stöd i upplägget. Men utöver detta så är vårt liv så skönt igen, jag & V pappa har äntligen kommit i kapp med sömn & stress (det tog över 2 månader att komma på fötter) & det endast tack vare Anna.
Trevlig Kväll & Tack!