Känner bara att jag måste få råd! Min son är 10 månader o en härlig liten krabat! Har skött honom enligt Barnaboken sen födsel. Han sover som han ska, tom lite mer, och äter som en häst! Men jag har märkt den sista månaden att han inte är nöjd. Han skriker om jag går ut ur rummet och har inte riktigt tålamod längre. Han kan inte krypa än och det kan ju vara det som ställer till det för honom. Han förösker resa sig mot saker men kommer "bara" upp på knä sen tar det stopp. Det är jobbigt för både han själv och hans ömma moder
Frustrerad son 10mån
-
Mariacaroline
Frustrerad son 10mån
Hej!
Känner bara att jag måste få råd! Min son är 10 månader o en härlig liten krabat! Har skött honom enligt Barnaboken sen födsel. Han sover som han ska, tom lite mer, och äter som en häst! Men jag har märkt den sista månaden att han inte är nöjd. Han skriker om jag går ut ur rummet och har inte riktigt tålamod längre. Han kan inte krypa än och det kan ju vara det som ställer till det för honom. Han förösker resa sig mot saker men kommer "bara" upp på knä sen tar det stopp. Det är jobbigt för både han själv och hans ömma moder
att han gnäller så mycket. Det har gått så långt att jag undviker att hälsa på folk för han bara gnäller hela tiden! Kanske behöver jag ge mer social delaktighet? Förslag? Hur gör jag om jag vill öva honom på att krypa? Det är väldigt lätt att roa honom för han skrattar ofta o högt men jag kan ju inte sitta o leka hela dagarna. Vore tacksam för råd om hur jag bryter denna tråkiga vana vi lagt på oss! Kram caroline
-
TorpSara
Jo, det är jobbigt när man har korn på saker som man inte får kläm på... Speciellt krypa och gå, som det verkar.
Den HÄR kanske hjälper? http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=14055
Och sitta i diskhon med div köksysslor emellanåt brukar vara poppis. Skönt att göra nått man verkligen behärskar, som paus.
Den HÄR kanske hjälper? http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=14055
Och sitta i diskhon med div köksysslor emellanåt brukar vara poppis. Skönt att göra nått man verkligen behärskar, som paus.