Hej,
har en underbar liten son på 3,5 månad. Sedan han var en månad gammal så somnar han i sin egen säng (som står i vårt sovrum), enbart genom att vi lägger ner honom och säger "god natt sov så gott" och går där ifrån. Problemet är att han vaknar efter ca tre timmar och vill tutta och bli överflyttad till sängen, sedan vill han ligga och tutta varannann timme resten av natten (ofta tätare framåt morgonkvisten). Han blir helt galen om jag försöker få honom att ligga kvar i sin egen säng och skriker tills han nästan blir blå i ansiktet. Jag både ammar och ger extra mycket tillägg innan sänggående så han borde inte kunna vara hungrig. Skulle ni rekommendera en hel SHN-kur eller finns det några enkla tips jag kan använda mig av?
Tacksam för svar!
SHN Light?
Hej Välkommen hit
Kuren gör man först när barnet är minst 4 månader, men du kan köra lite "SM" =Standardmodellen, det kan du läsa mer om på forumet "späda och små".
Mat, mer mat och mycket mera mat är något som jag tror du kan anamma på ditt lilla underverk.
Malin
Kuren gör man först när barnet är minst 4 månader, men du kan köra lite "SM" =Standardmodellen, det kan du läsa mer om på forumet "späda och små".
Mat, mer mat och mycket mera mat är något som jag tror du kan anamma på ditt lilla underverk.
Malin
Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.