zombies!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
mines

zombies!

Inlägg av mines »

Min dotter, nu nio månader har aldrig sovit en hel natt! Första månaderna tyckte vi att det var ok, hon var ju så liten och ammade 3-4 ggr per natt..
Men tiden gick och jag har aldrig orkat tagit tag i någon kur, utan tänkt att snart så..Förut somnade hon om efter 5 minuters amning och det var ju lätt att stå ut med.
Men nu går vi hålögda genom hela dagen efter en period då hon vaknat och inte vill somna igen, utan skriker okontrollerat tills jag tar henne till vår säng.. Väl där hoppar hon fram o tillbaka har långa samtal med allt spännande i dunklet, kan inte komma till ro.Efter ett tag har jag provat allt, vyssat, sjungit , buffat, ramsa inget funkar, då har hon varit vaken 2-3 timmar o skrikit i 2...
Jag är så ledsen och förtvivlad och trött, så tröttatt jag knappast kan tänka klart snälla kan någon ge några råd!!
P.S hon ställer sig upp i spjälsängen o skriker, när jag försöker lägga hene ner igen, kryper hon upp igen gång efter gång. Vad göra, man kan väl inte trycka ner henne??
Lotta Sthlm

Inlägg av Lotta Sthlm »

Hej! :D
Skulle rekommendera dej att läsa ALLT som står om sova hela natten kuren på den här sajten och kanske även beställa boken Sova hela natten som kommer med tillhörande DVD!
Mamma till
Alva :heart: f?dd 25 juli 2004 - verktyg och schema inf?rdes vid tv? m?nader
Leia :heart: f?dd 15 november 2005 - standardmodell fr?n f?rsta b?rjan
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"