Måste väcka den här tonårstråden lite
Hoppas allt är bra med er, Nunnu, och det heter ju "inga nyheter är goda nyheter" så jag är säker på att det flyter på bra för er
Här är det mycket tonåring just nu, Paula fyller ju tretton nu i december och har det lite jobbigt med hormonerna

men inte på långa vägar så tufft som Becka hade det, så vi får hoppas Paula kör light-versionen
Jag och Becka har börjat träna tillsammans, det är så ROLIGT, och vi har så himla kul! Skolan går bra för henne, och hon har liksom landat! Visst har vi våra diskussioner, främst om utetiderna, det är tjat mest varje helg. Det är konstigt vad många 13-14-åringar som får vara ute och ränna halva eller hela nätterna

och såklart är JAG helt hopplös som inte låter Rebecka vara ute (eller allra helst sova borta) hela nätterna! Och så jämför hon sig med storebror, som ju är sexton och har betydligt mer frihet än vad hon har... men jag skulle nog vara orolig om hon INTE tjatade och ville vara ute också
Det är så himla lustigt med mina barn - de tre stora har fått varsin liten avbild i sina yngre syskon. Det är ibland som om att de går i repris, och det är lustigt att se hur de är med varandra:
Rebecka och Alice är de två som är mest lika, som kopior i utseendet och med samma sjujäkla humör, som svänger om och ändrar sig hur ofta som helst!
Paula och Oline är de två glada, omtänksamma, tunnhudade, som har lätt till gråt och gärna kramas. De enda två (hittills) som rider!
Rickard och Frida är de två humoristerna, två glada skitar som inga bekymmer har, och njuter av livet!
Så umgås de helst också, helt omedvetet, och det är så himla kul att tjuvkika på dem då
Så det är ett hett råd till er alla därute - när era barn börjar bli tonåringar, då börjar ni om

Tonåringar är underbara storasyskon, och avgudade av de små!
Oj, jag svävade visst i väg lite här
Kram på er alla