När vi genomförde kuren så hade vi inga större problem, hon sov ganska snart 12h nätter
För 5 veckor sedan blev hon dålig i magen och vaknade ofta 45min för tidigt med en full bajablöja, efter det bytet gick det aldrig att få henne somna om. För 3 v sedan bodde vi på hotell (i samma rum alla 3) i en vecka. Då började vi med att klappa på henne för att hon inte skulle skrika sig till sömns.....detta har vi FASTNAT i, vilket vi förstås får skylla oss själva. Det tar dock fortfarande endast 10-15 min(å helt utan gråt) men ramsandet har vi ju tappat känns det som.....Hon har även fortsatt att vakna 45min-1h "för tidigt" även fast hon är bra i magen och inte har bajsat på morgonen sedan ca 1 v tillbaks.
Hur rättar vi till våra misstag? Kura om känns ju lite drastiskt, hon sover ju bra ca 11h och hon sover/somnar bra på dagarna (dock har ramsan mer el mindre upphört även på dagtid och bytts ut mot 5min "gungande" av vagnen). (Vi har dessutom börjat acceptera att "klappa" å "gunga" henne till sömns eftersom det går så "snabbt" och inte verkar ta längre och längre tid....vi har sluppit gråt och varit glada över det)
Oj vilken lång förklaring/bortförklaring
Tacksam för tips!
Emma