Tack för svar!
OK, men då är jag väl på rätt spår då. Jo då, jag har börjat kuren för ett tag sedan. Det är bara vargtimmarna som spökar fortfarande.
Inatt var jag inte lika schysst som igår natt. Nu var det ju ingen nyhet längre att vara förkyld och dann, så jag såg till att hon somnade bara på ramsa igår kväll. Hon vaknade massor med gånger under natten, men jag var så trött och sovande efter förra natten och natten dessförinnan (uppesittarnatt av andra skäl) att jag nästan slängde dit en ramsa då och då i sömnen. Hon skrek, men jag ville inte röra vagnen som förra natten...förrän vid halv femtiden, när hon ångade upp sig för att jag råkade ramsa

.
Jag skulle ha låtit bli där, men jag var så sovande att jag inte fattade någonting av nå't..
Och så vagnade jag tills hon var lugn..Hon började om fr. början, och så vips kände jag att jag inte kom någon vart hur jag än gjorde, så då tänkte jag: Jaha, ska det vara på det här viset får du bara fyra drag och ramsa, sen går jag och sover.
Jag kortade ner dragen tills jag bara låg i min säng och väntade på att få bekräfta. Tre gånger kanske. Började om då varje gång.
Till sist fattade hon galoppen och somnade om på bara bekräftelse. (Första gången under vargtimmaran). Det tog sammanlagt två timmar allting!!!!
Jag är trött på vargtimmarna!!!!!!!

Mamma till "lille Oliver" -01 barnaboksbarn kurad av Anna och Jasmine 050330 barnaboksbebis kurad i augusti.