8-månaders. Börjat kurning nu!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
duggan

Inlägg av duggan »

Tand om det ni uppnått och vårda det ömt! :lol:
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
Nile

Inlägg av Nile »

:D Det ska vi göra, det ska vi göra :D

Tredje kvällen av toppen-läggning! Som följts av toppensovning! Vi är på banan igen!

Men vad gör JAG uppe klockan ett.... det kan man undra...meningen var ju att jag äntligen skulle få sova nu när dottern sover så gott! :lol:

Tackar massor för era råd och ert stöd!!!

En liten undran bara. :?: I nästa vecka åker jag och barnen bort en vecka till mina föräldrar. Något särskilt att tänka på? De har en spjälsäng men den och rummet kommer ju kännas obekant för henne. Hur hjälper jag henne att känna sig trygg att somna och sova i ny miljö? Vi kommer också sova alla (jag, lillan och 4-åringen) i samma rum vilket vi inte gör här hemma.

Godnatt! :) /
/Elin
med storebror 050101 och lillasyster 080426
Nile

Inlägg av Nile »

:D Det ska vi göra, det ska vi göra :D

Tredje kvällen av toppen-läggning! Som följts av toppensovning! Vi är på banan igen!

Men vad gör JAG uppe klockan ett.... det kan man undra...meningen var ju att jag äntligen skulle få sova nu när dottern sover så gott! :lol:

Tackar massor för era råd och ert stöd!!!

En liten undran bara. :?: I nästa vecka åker jag och barnen bort en vecka till mina föräldrar. Något särskilt att tänka på? De har en spjälsäng men den och rummet kommer ju kännas obekant för henne. Hur hjälper jag henne att känna sig trygg att somna och sova i ny miljö? Vi kommer också sova alla (jag, lillan och 4-åringen) i samma rum vilket vi inte gör här hemma.

Godnatt! :) /
/Elin
Nile

Inlägg av Nile »

...oj förlåt... :oops:
är visst lite trött. Sista inlägget blev dubbelt upp.
Godnatt igen!
/Elin
duggan

Inlägg av duggan »

Mitt tips är att du gör dom du brukar, samma tider och rutiner, möjligen spenderar lite mer tid och leker i rummet under dagen. Annars är mörkläggningen det viktigaste enligt mig.

Jag tror det kommer att gå jätte bra! :D

//Malin
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"