Skrev och undrade lite över vargtimmeproblem för någon vecka sedan då min lille prins börjat att vakna tidigare och tidigare och fick rådet att backa mer och det har fungerat bra, killen har börjat sova mycket bättre och jag har inte behövt ingripa överhuvudtaget på säkert en hel vecka (han vaknar dock till några gånger under vargtimmen fortfarande men somnar om själv efter ett litet tag)
Men så kom då ett bakslag i natt, med argt skrik, gnöl, grymtande och ledsenhet om vartannat från ca 03.30 och jag var tvungen att använda mig av solfjädern och även vid ett tillfälle buffning.
Tog till slut upp och gav mat i min säng kl 05.40 (har morgon 06.00) och somnade om, både sonen och jag
Jag förstår ju att detta inte blev så där jättebra, det var ju verkligen inte meningen att vi skulle somna men min fråga är om det kanske är dumt att ge sonen mat i min säng sådär på en gång vi gör morgon, han ligger ju då och dåsar medan han äter och så finns ju alltid risken att det blir som i morse
Kan det rent av vara så att vartimmeproblemet beror på att han har fått komma till min säng direkt på morgonen och ätit/dåsat? (har dock sett till att han aldrig somnat om helt och har sedan gått upp så fort han ätit färdigt)(förutom i morse då
Har lite svårt för att rusa upp på momangen själv och tycker att det vore toppen om man kunde mjukstarta lite