Blir ledsen innan läggning!
Blir ledsen innan läggning!
Pojken, 9 mån, har börjat gråta senaste dagarna när vi ska lägga honom. Allt är frid och fröjd först, han är mätt och glad och så skrattar vi ordentligt och så lägger vi honom enligt konstens alla regler. Men efter skrattet-till godnattet blir han plötsligt ledsen, och det tar ca 5 min av gråt innan han somnar av ramsan. Jag funderar på om det är för att jag (om det är pappan som nattar) har börjat pussa godnatt efter "sista skrattet" i stället för att bara gå ut plötsligt samtidigt som han seglar isäng?
Vi började kura 21/12 och tycker att det har gått jättebra annars.
Vi började kura 21/12 och tycker att det har gått jättebra annars.
mamma till Tim 080321 och Vide 110115
Hejsan
Svårt att säga säkert vad det kan bero på det finns även yttre omständigheter som kan påverka såsom utvecklingsprång osv. Men jag skulle nog busa och skratta rakt ned i säng, detär lätt att det kanske följer med lite ömkan med sista pussen, man vill ju som snusa lite till bara....
Svårt att säga säkert vad det kan bero på det finns även yttre omständigheter som kan påverka såsom utvecklingsprång osv. Men jag skulle nog busa och skratta rakt ned i säng, detär lätt att det kanske följer med lite ömkan med sista pussen, man vill ju som snusa lite till bara....
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12