Funkar bättre nu att få honom att somna om på morgonen, han vaknar ALLTID minst en halvtimme innan det är morgon. Det enda som är kvar nu är att han ju vet när det är läggdags och börjar gnöla direkt. Vi busar och har hur kul som helst så han kommer av sig. Men när han sedan väl kommit ner i sängen är han arg. Håller väl i sig ëtt par minuter men hade ju varit trevligare utan.
Det funkade bättre andra gången
-
Gäst
Det funkade bättre andra gången
Kurade i januari och njöt av att sova hela natten alla tre. Åkte sedan till farmor och farfar i juli och det som strulat lite just innan resan blev värre varje natt. Med papperstunna väggar och fullt hus klarade jag inte att "diskutera" högljutt med sonen mitt i natten även om jag vet att det var det rätta. Till sist stupade dock både fadern och jag och när det var två nätter kvar och inte lika fullt hus sa vi till att nu fick de minsann stå ut med våra nattliga diskussioner i två nätter. Och så fortsatte vi ju när vi kom hem. Så svårt det var men det gick ju!
Funkar bättre nu att få honom att somna om på morgonen, han vaknar ALLTID minst en halvtimme innan det är morgon. Det enda som är kvar nu är att han ju vet när det är läggdags och börjar gnöla direkt. Vi busar och har hur kul som helst så han kommer av sig. Men när han sedan väl kommit ner i sängen är han arg. Håller väl i sig ëtt par minuter men hade ju varit trevligare utan.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Ingen fara med gnölet, det går snart förbi. Arg får man vara men det tröttnar man på till slut
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022