Hejsan!
Jag o min sambo ska köra igång med SHN på vår älskade lilla dotter ikväll.
Vi har pluggat de senaste dagarna men undrar lite över buffningen. Ungefär vilken "frekvens" ska man ha? Alltså c:a 2 "slag" per sekund eller 1 osv?
Har för mig att jag tidigare hittade en filmsnutt på buffningen på den här hemsidan (som jag tyvärr inte kollade på eftersom jag inte hann installera programet vid det tillfället), men kan inte hitta den nu.
Någon som har en länk så att man kan få se mer exakt hur man ska gå till väga??
Buffning
Hej hej!
Vad bra att ni läser på om kuren. Påläst kommer det gå superbra!!
Läs och läs och läs igen nu under dagen och ha boken och lathunden uppslagen under natten. Det är bra att veta exakt vad man ska göra och inte stå med tusen frågor själv, när lilla älsklingen frågar och behöver svar mitt i natten.
Här är länken till buffningsklippet. Tänk gungning när ni buffar, så inte för snabbt! Det ska var skönt och lugnande att bli buffad. Prova på benen: sätt dig på en stol, benen i 90 grades vinkel lite isär, lägg vänsterhanden på vänstra låret(eller höger hand på höger lår om du är vänsterhänt) och knyt andra handen löst och buffa höger (eller vänster) lår så att det gungar. Där har du "takten".
http://www.annawahlgren.com/index.php/v ... a-buffning
PS: om ett par veckor får du byta alias till piggelipigg!
/Umm Musab
Vad bra att ni läser på om kuren. Påläst kommer det gå superbra!!
Läs och läs och läs igen nu under dagen och ha boken och lathunden uppslagen under natten. Det är bra att veta exakt vad man ska göra och inte stå med tusen frågor själv, när lilla älsklingen frågar och behöver svar mitt i natten.
Här är länken till buffningsklippet. Tänk gungning när ni buffar, så inte för snabbt! Det ska var skönt och lugnande att bli buffad. Prova på benen: sätt dig på en stol, benen i 90 grades vinkel lite isär, lägg vänsterhanden på vänstra låret(eller höger hand på höger lår om du är vänsterhänt) och knyt andra handen löst och buffa höger (eller vänster) lår så att det gungar. Där har du "takten".
http://www.annawahlgren.com/index.php/v ... a-buffning
PS: om ett par veckor får du byta alias till piggelipigg!
/Umm Musab
-
tröttelitrött
-
tröttelitrött