Expedition viktväktarna, säsong 2.

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Jannika

Inlägg av Jannika »

Nancy skrev:Jannika: Äh, klart att du skall ha applåder, visslingar och rop Tänk efter lite: fyrbarnsmor som fått sina barn inom en ganska snäv tidsperiod lyckas 8 månader efter den yngstas födelse komma i ett par jeans i strl 38
Ja, när du lägger fram det SÅ DÄR låter det ju onekligen rätt bra, haha! :lol:

Fast när jag ställde mig på vågen hos BVC-tanten idag verkade det rätt otroligt att jag kom i dem. Kan det vara stretchen? Jag väger fortfarande mer än jag känner mig som, haha! Det MÅSTE ha varit kläderna som vägde... :roll: :wink: :lol:

Jag hejar extra mycket på jag har-koll- och-struntar-i läkar-och-dietist-etablissemanget-Nancy!

Kram Jannika
Nancy

Inlägg av Nancy »

Jannika skrev:Fast när jag ställde mig på vågen hos BVC-tanten idag verkade det rätt otroligt att jag kom i dem...... Det MÅSTE ha varit kläderna som vägde... :roll: :wink: :lol:
:roll: Äh, det är ju ett välkänt faktum att vågar hos skolsystrar, bvc-sköterskor, tågstationer och simhallar liksom kameran lägger på MINST 5 kilo.

Så det så.

Kram på dig du tjusiga :heart:

ps. drömde att du var med i melodifestivalen, var det kanske en sanndröm inför nästa år :?: ds.
Jannika

Inlägg av Jannika »

:lol: Va? Näe, ingen risk! :lol: Men smickrande att du drömmer om MIG. :shock: Hade jag stretchjeansen på? :wink:

Mina bästa kramar till tappra Nancy! :heart:
Gablex

Inlägg av Gablex »

Jag kan inte låta bli att lyfta den här tråden, nu när jag gör ett litet inhopp här igen... Vet ni - JAG HAR GÅTT I MÅL!!! 19 månader tog det, men jag har gått ner 20 kg sedan jag började i april 2007!! Hurra!!

Vilka effekter det har för hälsan behöver jag väl knappast redogöra för här :roll: , för självbilden och självförtroendet också (och då kan man tycka vad som helst om det kroppsfixerade samhället men det ÄR roligt att kunna ha samma jeans som när man var 23 :wink: )... Det som smälte bort de sista envisa kilona var, förutom en stressig jobbsituation :roll: , en massa långpromenader i rask takt.

Mitt budskap med det här inlägget var helt enkelt - det gåååååååår!!!
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

\:D/ Grattis, grattis, grattis \:D/

:D Underbart! nitton kilo! DET är inte kattskit :wink:

KRAM!!![/i]
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Hm, nu var det ju inte nitton KILO det stod, utan nitton MÅNADER :roll: ännu mer grattis till TJUGO kilo!!!
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Lua

Inlägg av Lua »

JÄTTEGRATTIS

\:D/ =D>
Nancy

Inlägg av Nancy »

:heart: :D \:D/ =D> Wow, GRATTIS =D> \:D/ :D :heart:
Sussi

Inlägg av Sussi »

GRATTIS!!! vilket jobb du gjort!! =D>
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
wifsta
Kontakt:

Inlägg av wifsta »

Suveränt - grattis!!!
Mamma till vackra VERA f 080424 (v 40+6)
och allvarlige ARON f 100725 (v 39)
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"