Tidig morgon

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Lou

Tidig morgon

Inlägg av Lou »

Hej! Jag funderar lite över det här med tidiga morgnar. Jag är nu på dag fem av kuren och läggning och natt gick fantastiskt bra igår. Men nu vaknade hon redan tio i sex (ska upp 19.30) och hon ligger och smågnäller, får en ramsa, tystnar, kanske somnar om, smågnäller/gråter, får kanske en ramsa. Jag försöker vara sparsam med ramsorna eftersom hon bara gnäller, men undrar om jag gör fel. Även om det inte är kraft i gråten så låter det så övergivet. Nu har hon somnat om igen, men snart är det dags att vakna. Väcker ni alltid den bestämda tiden, oavsett om barnet varit vaket för sig självt på morgonen? NÄr använder man marginalkvarten (är den giltig under hela dagen)?

På dagen i går var hon mkt gnällig. Jag blev lite orolig över att det kunde vara kuren, men så kom jag på att hon håller på att få två tänder i nederkäken. Det är väl vanligt att man blir lite gnällig då?

Tack på förhand för svar, det är ett fint forum det här!
duggan

Inlägg av duggan »

Hejsan, vi stänger den här tråden och fortsätter i den andra, det är lättare för oss som hjälper om allt hålls i samma tråd.
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"