Har två döttrar Linnea och Sigrid varav Linnea sov hela natten från ca 3mån efter vagning och Sigrid från 4mån. Nu är Sigrid 5mån och världens underbaraste bebis men vill INTE sova själv !!! Och mamma, jag, har blödande hjärta. Sigrid kallad lilla Sigge
Nu tillbaka utan nästäppa är tummen inte intressant ?? och det har tagit 2 nätter med 60min vagning ledsen till hysteri inkl mamma med blödande hjärta ... med slut att jag tagit upp henne och vi somnat i min säng med den lilla handen på mitt bröst eller kind. Något uppvak men lugn så fort lilla handen hittar mammas hud. Super verkligen super mysigt men jag sover inte bra ...
Hur får jag min nattsömn tillbaka utan att må dåligt själv? Jag har inte hjärta att flytta bort den lilla handen men vet innerst inne att vi båda sover bättre var och en för sig.
Har boken shn men får det inte att funka utan vagning har varit vårt verktyg ... bara det att hon börjar ju bli stor och snart nog är nattsömn inte tryggt i vagnen längre pg.av fallrisken och vagna vagga/spjälsäng funkar ju inte.