Hejsan
4 byxstorlekar Fjällmor, det är ju så himla toppen. Hur lång tid har det tagit? ...tänkte för egen del, skulle behöva tappa några storlekar Haha...gärna FORT!
Idag skulle jag tjuvväga mig fast det inte är vågdag men si där fick jag på nosen, LO stod det på vågen, slut batterier, så jag tänkte ta tillfälle i akt och skita i vågen, jag har sagt det förr men likförbannat måste jag bara se om det hänt nått från igår så varje morgon träffas jag och vågen, men nu går det inte så du ska jag verkligen bara lyssna på kroppen!
Jag ska baka cocos toppar som jag tänkte ha som fika och det kommer över nån på kaffe, receptet är följande:
50 g smör
2 ägg
200 g kokos
1 dl socker
Så nu vill jag ha era bästa förslag på vad man kan byta ut sockret mot, själv har jag funderat på att mala sötmandel, men om det finns någon enklare och godare sätt vill jag ju veta bums!
Det verkar som att vågen står still, eller rättare sagt + 0,5 kg och det är ju lite ledsamt, så har ni några knep för att få det att skynda på lite, vill ju inte gå upp allt. Jag måste bara inflika att jag fortfarande är nästintill helt socker fri, jag "syndar" med 1 ruta mörkchoklad 2-3 kvällar i veckan och det tycker jag känns ok. Det är ju bara 12,5 g choklad per ruta så det är ju nästan inga kollisar per gång.
Hur går det för alla andra?
//Malin