Idol 2008

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Åh, hur vore det om oraklet kollade sin stavning, då :roll: 8)
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Jannika

Inlägg av Jannika »

Då tackar jag ORKALET så mycket för hjälpen, haha!

Från Alby dessutom. :lol: Oslagbart!

Stor-pussen! Jannika
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jannika: gnäggg! :lol: 8)

Nä, jag tyckte att efter FÖRRA fredagens sprakande fest :D så hade man liksom rättigheter att ha förväntningar här, men... nä! :shock: Platt fall!

men ikväll har jag varit på Göteborgs Operan och blivit så kär en människa kan bli. :o :-({|= :heart: :oops: :o :heart:

Hon heter Mary. :D

Mary Poppins.

:heart: :oops: :heart:

KÄR var ordet.
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

*nynnar*

supercalifragilisticexpialidocious...

:D

*fäller upp paraplyet och hoppsar vidare..*

:-({|= :heart:

/Fjällmor
K-ina

Inlägg av K-ina »

... jag har också fått uppleva MUSIK när det är som bäst. Jag var på Sophie Zelmani och blev helsåld på gitarristen. :heart: Idol är.... ÄSCH och USCH just nu! :D
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
K-ina

Inlägg av K-ina »

... jag har också fått uppleva MUSIK när det är som bäst. Jag var på Sophie Zelmani och blev helsåld på gitarristen. :heart: Idol är.... ÄSCH och USCH just nu! :D
Mamma till två pojkar.
Jannika

Inlägg av Jannika »

Men vad ni ska vara finkulturella då! :wink: :lol:

Här trängs vi som TITTAR på Idol, förstår ni. :D

Puss! Jannika
Gäst

Inlägg av Gäst »

vaddå finkulturell :?:

Jag har varit och tittat på en kollega som gör ett fantastiskt jobb av att vara lärare och en extramamma! :D

men okej. 8) Jag startade tråden för att diskutera Idol. 8) Vi håller oss till det. :wink:
Jannika

Inlägg av Jannika »

:lol:
K-ina

Inlägg av K-ina »

Ok då... Vi som TITTAR på Idol :wink:

Snyggast? Jag vet inte...
Bäst? Jag tror faktiskt att Alice är bäst!
Mamma till två pojkar.
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

:-({|= Veckans omgång!

\:D/ Abba-tema :D :!:

[-o< Nu hoppas vi alla kråkor som häckade i halsarna förra veckan har flugit väck :wink: :!:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

I Paus låter det klart bättre än förra veckan! :D

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Apselut!
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Ok, nu kör vi - som de säger i SASreklamen.

Loulou - Kommer inte ens ihåg. Jag skriver noteringar för jag känner att hjärnan inte kommer ihåg, men jag har skrivit "mycket vibrato, känns inte som hon sjunger ut" Men jag kan liksom inte få tillbaka minnesbilden av henne idag. (Nu kom snabbgenomgången, så jag hör...)

Lars - Money money... Alltså är han genial eller inte. Svårt att säga. Jag tyckte han gjorde Edith Piaff. Och han ut som en sliten Ola Salo...

Alice - hon var riktigt bra! Glad och härlig framtoning med bra röst

Robin E - Waterloo. Jag blev lite orolig när han skulle göra den, för jag trodde det skulle bli lite töntigt. Men han var grym. Hans bästa performance, tycker jag. Rösten är ju rock! Nice!

Anna - Mamma Mia. Till skillnad från juryn tycker inte jag att hennes röst passade. Men hon gjorde bra ifrån sig på scen.

Kevin - Gimme, gimme... Varför sjunger han inte "man". Jo, jag vet att han inte är gay, men han borde vara ;) Det hade blivit bättre då - fattar ni hur jag menar. Jag har en svaghet för gay men av någon anledning... :oops:
Men han går ju inte att bortse ifrån. Han är den klart bästa artisten. Äger scenen och äger publiken!

Robin B - Does your mother know. Hur trovärdigt blir det när en liten fjortis sjunger den texten... Han är ju bättre än tidigare, men fortfarande inget för mig. (jag pratar sång!)

Johan Johan Johan - The winner... Hur kan man ha så mycket uttryck och utstrålning när man är så ung? Röst och uttal är ju sådär, men det är ju liksom inte det som är han. Han är Johan!

Sepideh - Dancing Queen. Hennes höga toner är ok, men de låga fixar hon inte. Nej, jag tror att hon åker hem idag...

Summa sumarum - Idolerna hade KUL idag! Det var roligt att titta på! Det mesta i alla fall!

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Vilken Abba-kväll :D \:D/

Jag tycker alla var bra överlag, men jag tror Zepideh åker ikväll...
Johan är verkligen speciell, kom på mig själv med att sitta och le under hela hans framträdande, jag tycker han är så himla häftig! Inte sjunger han klockrent, men han har onekligen "det"!
Alice är också lite extra, men Lars var lite FÖR mycket... speciell i kväll :? Jag har jättesvårt för MaltaKevin, vet inte varför, men han är inte min favvo...
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"