Idol 2008

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D :D :D

men JA! :D

Idolerna vaknade ju till liv, till sist. Eller bandet. Eller nån.

Min absoluta favorit är ju Robin E med Surrender. 8) Uhhh... :o :lol: Så underbart. :P Dags att leta fram de gamla Rainbow-skivorna... 8)

De andra gjorde bra ifrån sig, men nu tycker jag att Jenny har gjort sitt i den här tävlingen. Frågan är om hennes reumatism har. :roll: Ikväll är första kvällen som den inte nämns. Elakt är det, men jag frågade mig redan då stackars Lunda åkte ut :x - vem var det som gick vidare :?: Var det Jenny, eller var det reuman :?: (Jag vet jag är obegripligt elak, vi skall komma ihåg att det INTE är hon som väljer vad som klipps in och vad som presentatörerna väljer att berätta om henne)

Min andra ut-kandidat är Jesper. Därefter Robin och sedan Yasmine. Jag gråter inte i kudden om någon av dem åker, men resten vill jag ha kvar.
K-ina

Inlägg av K-ina »

Robin E fick två röster från hushållet! :heart: :heart: :heart:

Kvällens listor från mig:
UT-listan: Jesper, Jenny, Robin B
MÅSTE-VARA-KVAR-listan: LouLou, Sepideh, Robin E, Alice, Anna
SKULLE-HELST-VARA-KVAR-MEN-OK-DÅ-listan: Johan, Kevin, Lars, Yasmina

OBS: utan inbördes ordning...
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Sisso! :D

Nu blev det ju rätt i alla fall!

Nu skall jag nynna mig i säng:

"I surrender, I surrender..." 8)
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Tack och adjö, Jenny! Det enda rätta ikväll!
Och jag skulle ringa och rösta på rock-Robin och så blandade jag ihop och ringde på maltes-Kevin :lol: ... jaja, det gick ju vägen ändå :wink: :!:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Men ALLTSÅ!
Hur kan en TJEJ åka när flera av killarna SUGER???? ](*,)
Jag fattar inte. :roll: Hon var inte bra, men minst två killar var MYCKET sämre :evil:

Nu ska jag sova!

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Gäst

Inlägg av Gäst »

Svaret på din fråga Lotta, är enkel:

det är fler tonårstjejer som röstar än killar. :roll:
ulrikaj
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

För mig kvittar det bara Loulou,Lars,divan och RobinE får vara kvar.
Unge herr Johan börjar bli ganska jobbig bara.

/ulrika.
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Veckans kommentarer (Helt utan gula gubbar!) Och jag har inte kollat stavning på låttitlarna.

Kevin (Nathalie) - Levererar! Han är artist och ÄGER scenen. Det innebär ju inte att han på något sätt är min favvo, men det går liksom inte att bara avfärda honom. Makens uttryck - han är Darin med ett kilo socker och lite honung på.

Loulou (Hurt) - Nja. Bra röst, som vanligt, men kom inte ut genom rutan och var inte tillräckligt hurt.

Robin B (Mercy) - Jag fattar inte vad det är juryn hör och ser. Han är ju bara ingen...

Yasmina (Don´t stop the music) - Lite tunn röst idag och aningen surt. Tyckte inte hon heller levererade tillräckligt.

Lars (You´re beutyful) - Började skitbra, sedan tappade han tonen. Men han är ju den han är och hymlar inte med det. Bara kommentaren efteråt är ju bäst: "Glöm inte att rösta på de andra också".

Alice (these words) - bra, leverar som förväntat, varken mer eller mindre.

Jesper (so sick) - Näää, han är ju en mes.

Sepideh (I kissed a girl) - WOW, har inget mer att säga. I like!

Johan (viva la vida) - Lite sur idag, eller inte bara idag. Men han är ju som han är OCH docksöt!

Anna (Releas me) - Hon har ju så cool röst och gjorde låten bra. Men orginalet är ju så fantastiskt bra, så det är tufft.

Robin E (It´s my life) - Han såg nervös ut. Tog inte över scenen. Han är rock'n'roll, så han måste ta större plats om han ska vara kvar.

IDag var det svårt. Jag tycker Sepideh var outstanding bäst. Sedan Kevin (även om jag aldrig skulle rösta på honom). Vem åker? Förhoppningsvis Jesper eller Robin B, men tyvärr hänger nog Johan och Robin E löst idag. Hm, Yasmina kommer också få det svårt...

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Gäst

Inlägg av Gäst »

"I kissed the girl, I liked it..." =D> \:D/

Anna: :o :shock: :o

Alice: förtjänar en kommentar. Där kom den. :P

resten: blekt. Jag förstår mig inte på det här nya favvo-pop-moderna-uttrycket "surt". :lol: Så jag säger som det är:

vi går mot förkylningstider. :roll:
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Fin sammanfattning, /LO, även om jag inte är helt överens :wink:

Jag gillar inte Kevin speciellt, han är lite för.. barbie och tvål :? för mig.

Men Sepideh var verkligen BRA, och så gillar jag den låten också, hur bra som helst :D :!:
Alice var också bra, och så Lars och Johan förstås :!:

Jag tror Jesper åker, men Loulou, Robin och Yasmina var svaga ikväll.

Anna=toppen!

Och Robin B har jag, precis som du, redan glömt :roll:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

... och så var jag och Päivi ute samtidigt, och tyckte i princip samma sak också 8)
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

...och nu har Fjällfolket TITTAT för första gången...

:-({|= :-({|= :-({|=

:wink: :lol:

Fascineras och diskuterar, men nu sitter vi och lyssnar på Eva Eastwood på youtube då stordottern Fjällfolk fått ny favvo - sämre kan hon ju välja 8) sa mamman...

/Fjällmor
Lingontuva

Inlägg av Lingontuva »

Jag slinker in och säger att Sepideh är super och Lars, ja han ÄR ju bara :lol: Klarar däremot INTE av Johan... Ut med honom! Eller Jesper....eller Yasmina... Men helst Johan!
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Lingontuva skrev: Klarar däremot INTE av Johan... Ut med honom! Eller Jesper....eller Yasmina... Men helst Johan!
Näää :shock: inte ut med Johan! Får nog skaffa mig en sån där pins rör inte min Johan :lol: :wink:
Lingontuva

Inlägg av Lingontuva »

:lol: :wink:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"