ÅsaB skrev:Nu vet jag inte hur jag skall få till det. Jag vill inte ha fler barn.

Hahaaaaa! Man blir så saklig vid symaskinen. Och som gravid!

Men ärligt talat, hur svårt kan det va med dendäringa filten???? Jag fattar nog inte problemet...
fjällmor skrev:Någon som sett till ett bra basmönster (som tillåter lite modifiering, har en idé som inte vill gå ur...) på sparkbyxor? Gärna utsvängda
Vad menas egentligen med sparkbyxor? Med fot? Hela byxor med knäppning i axlarna? Det senare finns det ett mönster på i boken "Baby Cool, sy nytt av gammalt", av Nina någonting....
Kanske har jag också något på lur om vi menar samma sak... Ska botanisera!
Har lite slakt på gång när jag är färdig med det där andra ni vet...
eller... kanske samtidigt (jag börjar låta som Tinis )

Yes! Det är den här trådens fel! 8)
/
LO: Så fiiiint. Fin vagn, fina sysaker, fin son! Service på maskinen är verkligen att rekommendera!
Stilla skrev:Jaja, det kunde varit värre, världen är full av symaskiner och en dag ska en av dem bli min. Eller vad tror ni?
Japp! Du kan ju göra en Jannika och testa lite "Lagen om attraktion." Ska vara effektivt har jag hört...
Nu måste jag bara sy!!! Har precis avverkat en SHN-föreläsning. Har jobbat massor inför den och varit väldigt nervös. Så nu ska jag unna mig lite syande (fusksyandet med sprundtröja för namnlappens skull och overallen som bara blev räknas inte va???)
Fast först sova förstås...