HJÄLP! ](*,)
Jag kan inte söva om honom! I natt vaknade han två gånger och var ledsen, men vi körde ramsan och han somnade om. Yes, den sitter tänkte vi, men inte på dagen. Idag vaknade han 5min före på tidiga korta luren. Ville inte ta ramsan fast vi "pratade", dvs han blev förbannad på mig. Tog upp honom mellan gråtperioderna när tiden var inne.
Sömnen vid ett var en mardröm, i alla fall kändes det så då.

G vaknar efter 30min. Jag ramsar och ramsar och ramsar, 7 gånger. Han blev bara mer och mer ledsen och skrek upp sig i samband med ramsan. Jag hade inte tänkt att gå in, men tillslut blev det för jobbigt. Inget hjälpte. Jag diskade och pratade i telefon och vårt hur är rätt lyhört, så han hörde allt jag gjorde. När han hörde att jag inte tänkte komma blev han förtvivlad. Jag gick in och försökte få honom lugn. Det var en pärs att få honom att ligga stilla men efter 11 min gick jag ut. Då gjorde min rygg ont, men han var lugn fast vaken. Så fort jag började ramsa kom han igång och gråta.

Han är så ledsen.

Tror han känner sig övergiven. Jag ramsade och ramsade, 5 gånger. Efter detta gick jag in med inställningen att jag inte skulle gå ut förrän han nästan sov.

Det gick inte alls. Han blev jätteglad när jag kom in och ville börja leka. Jag lade honom tillrätta och han snodde runt på en gång. Jag lade honom på mage och han snodde runt. Han är otroligt stark och jag kämpade i 15 min. Han var glad, nöjd och pigg så länge jag var inne hos honom. När jag gick ut började han skrika igen.

Ramsade två gånger till och tio min innan han egentligen skulle gått upp tog jag upp honom. Han blev nöjd och glad och har inte verkat direkt trött. Tolv och en halv timma sov han idag.
Vad ska jag göra och vad gör jag för fel!! ](*,)
Kram C