Stor kram!
Nancyfamiljen på nya äventyr
-
Gäst
-
*frieda*
Jannika skrev:Nancy har alltså fått en unge som skulle passa i min eller *friedas* skock?![]()
8)
Elektra, det är inte långt ifrån Tekla och det är ett ganska vanligt namn där norr över. Påstog min svärmor
Många varma grattiskramar till den nya stora trebarnsfamiljen och speciellt till den minsta raringen.
Tre härliga tjejer (nä fyra menar jag förstås
) som maken kommer ha fullt upp med.
Underbart att höra att allt gått bra och ser fram emot att höra mer.
Kram till er alla

Kram till er alla
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
-
Nancy
Som en del av er säkert gissat kommer det snart roman-långa inlägg om BB-vistelse, känslor, upplevelser och en och annan bitsk utläggning om att vara patient eller om hur en garvad barnsköterska håller omtänksam men bister lektion i hur man flaskmatar och sköter om bebisar -egentligen
Det kommer naturligtvis också anständigare tack för alla underbara inlägg
"Lilla Lani" (Leias uttryck) är hemma hos oss nu. Storasystrarna har aldrig varit vackrare än igår då de i likadana klänningar tog emot sin lillasyster
Jag har aldrig varit stoltare över min make än under bb-tiden och nu igår då vi kommit hem. Utan att förvarna tappade han på kvällen upp vatten i badkaret och badade resolut alla tre på en gång
Lani Elektra är en liten tröttegosa. Lucine var en standardmodell à la 2-2 redan från födseln men Lani tar det lugnare i livet. Dock född till flaskätare och drar i sig en 90 ml lika elegant som en fyramånaders.
Jag har mkt ont efter snittet och har ett helt apotek med mig hem. Samt ben som med sista tidens graviditet i tydligt minne aldrig någonsin varit snyggare
Åh du ljuvliga kvinna, så härligt att ni är hemma. Vilka underbara storasystrar, vilken fantastisk man. Önskar att vi kunde träffas framöver allihopa.
Ska bli spännande att få läsa romanen om BB-vistelsen, låter mycket spännande.
Kram Susan
Ska bli spännande att få läsa romanen om BB-vistelsen, låter mycket spännande.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
-
Fjällfolket