Rapport:
Natten gick bra, läggningen tog 30 min dock, men det var min sambo som la första gången, så det var kanske ovant. Men sonen sov till 7, vaknade och jobbade upp sig, fick en buffning av sambon och låg sen och konsonanttränade.

Somnade om till slut och vi fick väcka 7.45 när det lät som han var på väg till ledsenland igen.
Utöver det hade han pipit till vid 5-tiden men nöjt sig med en ramsa.
Idag har det gått mycket bättre med daglurarna, han somnar snabbare och vi har fått väcka i 2 fall av 3.

Den långa luren var knivigast idag.
Han har varit på ett strålande humör idag! Skrattat, lekt själv, kollat änder, ryckt gräs, kryper snart och charmar omvärlden! Och han har ätit med en glupsk aptit, härligt!!
Nu är sambon inne och buffar för andra gången, sonen har lite svårt att komma till ro. När jag skulle säga godnatt ville han amma, kanske ifrågasätter den här nya tryggheten och blev påmind om den gamla? Eller så projicerar jag min egen separationskris.

Jag har redan slutat producera mjölk nattetid, det gick fort! Men skönt efter tre onda nätter dock!
Vi får se hur det går ikväll, det verkar som han är på väg till drömlandet... I så fall tog det 25 min ikväll... Hm, det borde gått fortare...
Allt gott!
Tina